14-11-2015 - Reisverslag uit Palmerston North, Nieuw Zeeland van Jos Swagemakers - WaarBenJij.nu 14-11-2015 - Reisverslag uit Palmerston North, Nieuw Zeeland van Jos Swagemakers - WaarBenJij.nu

14-11-2015

Blijf op de hoogte en volg Jos

14 November 2015 | Nieuw Zeeland, Palmerston North

Woensdag 11 november ben ik aangekomen in Palmerston North. De reis duurde in totaal 38,5 uur. Na aankomt heb ik gelijk al kennis gemaakt met de mensen van Massey. Op mijn werkplek daar zit toevallig ook een andere Wageningse student uit Nederland. De volgende dag heb ik kennis gemaakt met m'n stagebegeleider. Hij is bij veel onderzoeken betrokken, dus voor mij zijn er genoeg mogelijkheden tijdens mijn stage.
Het weer kan hier erg wisselend zijn. Als de zon volop schijnt, kan het ineens omslaan in regen. 's Nachts ligt de temperatuur tegen het vriespunt, overdag tegen de 20 graden. De zon is erg scherp.

  • 14 November 2015 - 10:23

    Marijke:

    Leuk zo'n reisverslag ! Fijn dat de reis goed is verlopen.
    Nu kun je je rustig voorbereiden op maandag,dan begint je stage
    Veel succes !!!!
    Groetjes van ons allemaal

  • 14 November 2015 - 17:12

    Annet:

    Dat was een lange reis,fijn dat alles goed is verlopen en leuk wat te horen
    Ben benieuwd naar je volgende verslag
    Groeten van Flakkee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Vanaf half november 2015 tot en met eind mei 2016 loop ik stage in Nieuw Zeeland. Mijn stage doe ik bij de Massey University in Palmerston North.

Actief sinds 06 Nov. 2015
Verslag gelezen: 591
Totaal aantal bezoekers 1326

Voorgaande reizen:

09 November 2015 - 22 Mei 2016

Stage in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: